середу, 4 квітня 2018 р.


Здоров’я-мудрих гонорар


7 квітня міжнародне співтовариство відзначає Всесвітній день здоров'я. Напередодні свята в районній бібліотеці для дітей пройшов змістовний День інформації «Здоров’я-мудрих гонорар».
Бібліотечні працівники презентували користувачам виставку-пораду «Будьмо здоровими!».
Найменші читайлики мандрували стежинами здоров’я під час проведення гри «Хто здоровий, той сміється». Дітки пригадали  приказки та прислів’я про здоров’я, відгадували загадки,  взяли на замітку поради від лікаря Нехворійка, розважалися і веселилися з героями мультика «Бути здоровим- здорово». В прогамі заходів- інформаційна хвилинка «Вчись бути здоровим». Пригадалися слова  академіка Амосова, який   стверджував: «Щоб бути здоровим потрібні власні зусилля, постійні і значні. Замінити їх не можна нічим».
Зворушливо і проникливо старшокласники переглянули відео «Шкідливі звички, їх вплив на життя і здоров’я людини», серед яких три  небезпечних вороги, які вкорочують тривалість людського життя – це куріння, алкоголізм та наркотики. Під час обговорення дійшли спільної думки: здоров’я, радість життя і щастя – в руках кожної людини.



Немає коментарів:

Дописати коментар