пʼятницю, 5 квітня 2024 р.

Твоє здоров’я – твій вибір

Твоє здоров’я – твій вибір

Здоров’я – безцінне надбання людини, важлива умова повноцінного і щасливого життя. 7 квітня відзначається Всесвітній день здоров’я. Це свято увійшло в традицію з середини минулого століття. Суть  його  полягає в тому, щоб нагадати людям про те, як важливо зберігати бадьорість духу і хороше самопочуття.

У відділі обслуговування дітей та організаторів дитячого читання проведено бесіду «Твоє здоров’я – твій вибір». Під час заходу учасники згадали про основні чинники здорового способу життя: дотримання правильного режиму дня, здорове харчування, рух, загартовування, відпочинок та позитивний настрій.

Любі друзі, наше здоров’я – це найбільш цінний скарб, який у нас є. Ніщо не може порівнятись із ним: ні багатство, ні досягнення у кар’єрі, ні слава. Ми зобов’язані берегти своє здоров’я, адже саме здорова людина формує сильну націю.

Тож зичимо усім вам міцного здоров’я, бадьорості, сили духу та невичерпної життєвої енергії!

Немає коментарів:

Дописати коментар