четвер, 31 січня 2013 р.

Ласкаво просимо!

Липовецька центральна районна бібліотека знаходиться в приміщенні районного будинку культури.

            Липовеччина рідна
Де б не був я в путі і куди б не ходив
По великому нашому краю, —
Липовеччина рідна зі мною завжди,
Краще в світі землі я не знаю.
Оксамитові, ген, барвінкові поля,
Запах гречки і лини скрізь чути ...
То — земелька-земля Земляка Василя,
Козаченка, Клименка й Васюти.
Шайдаюк у війну у навальну страшну
(Хліборобом він був, трактористом)
Заховав ХТЗ, цю машину стальну,
 І пішов воювати з фашистом.
Працелюби такі всі мої земляки,
Розквітають тут села на диво
Ось Вахнівка-село, зелен-сад Ясенки,
І Хороша, і Славна, й Щаслива ...
В небі жайвора спів, у гаю — солов'їв,
Не дають хліборобам спокою.
Хто не знає синів липовецьких ланів:
Магдич й Пасічник — наші Герої.
По дорогах снують в ближню й дальнюю путь
 — Для моєї то все Батьківщини —
Липовецьке зерно у засіки везуть,
Шофери на вантажних машинах.
Як осіння пора, золотая пора
Над ланами засяє іскристо, -
Липовецька земля видає "на гора"
Мілліарди кристалів цукристих.
Де б не був я в путі і куди б не ходив
По великому нашому краю, —
Линовеччина рідна зі мною завжди,
Краще в світі землі я не знаю.
                                  Михайло Дажура

      Липовець можна вважати своєріднім центром слов'янської культури в нашому регіоні. Тут народилися географ Павло Тутковський, польський поет і прозаїк Юліус Струтинський, засновник всесвітньо відомої скрипічної школи Петро Столярський, Герой Радянського Союзу Абрам Зіндельс, повний кавалер ордена Слави Андрій Ковбасюк, лауреат Нобелівської премії Зелман Ваксман, художник-авангардист Федір Панчук,перший український підкорювач Евересту Василь Копитко, українські письменники Василь Земляк, Володимир Рабенчук, Олекса Шеренговий, Олеся Лященко, та багато інших видатних людей.

Немає коментарів:

Дописати коментар