пʼятницю, 26 серпня 2016 р.

Геній Франка живе серед нас

Сьогодні 160 років від дня народження великого письменника, поета, прозаїка, драматурга і перекладача Івана Яковича Франка. Він ішов до людей зі своїм словом, усвідомлюючи місію пророка, якому відкрилася висока істина, і що цю істину він повинен донести до якнайширшого кола людей. І коли українські громади, затамувавши подих, вслухались в тихо мовлені Франком поетичні рядки, мимоволі відчували, що в думках, мріях, стражданнях біблійного Мойсея, живе дух творця, голос пророка – самого Івана Франка, який є українцем без власного Дому – національної держави, своїй Україні він заповідає:

Ти мій рід, ти дитина моя,
Ти вся честь моя й слава,
В тобі дух мій, будуще моє,
І краса, і держава.

         До дня народження Великого Каменяра в читальній залі Липовецької ЦРБ організовано бібліографічний огляд літератури «Геній Франка живе серед нас», на абонементі представлена виставка-персоналія «І горів, і яснів, і страждав, і трудився для свого народу».

Немає коментарів:

Дописати коментар