четвер, 7 квітня 2022 р.

Стиль життя – здоров’я

                          Стиль життя – здоров’я

Всесвітній день здоров’я відзначається щорічно 7 квітня в день створення в 1948 році Всесвітньої організації охорони здоров’я. Сучасний світ відкриває перед нами великі можливості, ми поспішаємо жити, не замислюючись над тим, що здоров'я - одна з основних умов щастя людини.

Здоровий спосіб життя передбачає розумне використання свого життєвого потенціалу, а також дотримання науково обґрунтованих рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров’я та інших медичних організацій. За цих умов багатьох причин погіршення стану здоров’я можна уникнути.

До Всесвітнього дня здоров’я в читальній залі відділу обслуговування дорослих користувачів  організована виставка- порада під назвою «Стиль життя – здоров’я ». Всі представлені матеріали надають  користувачам найкорисніші поради щодо здорового способу життя. Правильне харчування, загартування, фізичні вправи допоможуть почувати себе добре щодня.  

 


Немає коментарів:

Дописати коментар