четвер, 10 квітня 2014 р.

Акція прес-бар «Маршрути здоров’я»



9 квітня читальна зала Липовецької районної бібліотеки зібрала чимало зацікавленого люду. Справа в тому, що тут проходила своєрідна акція у формі прес-бару «Маршрути здоров’я». Привідкрила завісу неординарного заходу заслужений працівник культури України, директор районної бібліотеки Варвара Липко, яка презентувала  присутнім цікаву програму. Бібліотекар читального залу Раїса Скоропад підготувала для відвідувачів змістовне меню – коментування видань з книжкової виставки «Основа життя – здоров’я», закликавши використовувати не лише документи з фонду, а й сучасний інтернет-ресурс відповідної тематики, безкоштовний доступ до якого надає бібліотека.
         Далі представник від міської аптеки «Едельвейс» Світлана Мовчан розпочала дійство презентації чаїв з різнотрав’я від усіх хвороб «Ключ до здоров’я – фіточай», під час якого бібліотечні відвідувачі дегустували цілющі напої, водночас озброюючись знанням про їх конкретні оздоровчі властивості. Разом з тим бібліотекар Ганна Луцишин розповіла присутній аудиторії про тонкощі традиції чайної церемонії.
         Своїми секретами про те, як можна досягти стану активного довголіття завдяки сповідуванню правил здорового способу життя, поділився липівчанин Василь Петрук. Раціональне харчування, життєвий рух, доброзичливе сприйняття світу,– ось ті головні кити, на яких стоїть його практична доктрина. Також дуже важливо для людини не полишати процесу пізнання. У даному випадку допоміжну роль у цьому взяв на себе підготовлений і майстерно проведений бібліографом Ольгою Підлубняк огляд періодики під назвою «Здоров’я – найбільше благо». Завдячуючи програмі «Бібліоміст» сучасна публічна бібліотека нашого райцентру дає можливість відшукати в Інтернеті чимало важливої інформації в галузі охорони здоров’я, рецепти народної медицини, відгуки пацієнтів про відвідування медичних установ чи конкретних лікарів, записатись до них на прийом, підшукати „профільний” санаторій для лікування хвороби, поспілкуватися щодо хвилюючої проблеми у соціальній мережі для її вирішення, аби не залишатися сам на сам із підступною хворобою.
         Загалом акція Прес-бар «Маршрути здоров’я» залишила у душі яскраве враження про тепло дружньої атмосфери і корисність спілкування, яке може дати тільки сучасна бібліотека.








Немає коментарів:

Дописати коментар