четвер, 7 травня 2015 р.

Війна пройшлась по їхніх долях


 
 Війна... В серці кожного, хто пережив її - це слово - рана. Обірвані мрії, сподівання, останній поцілунок, останній потиск руки... Війна - це сльози, руїни, біда. Війна - це жорстоко. Війна - це страшно. І ті, хто забув уроки війни, розпалюють нову війну. Все далі відходять грізні і важкі роки Великої Вітчизняної... Але не згасає пам'ять про тих, хто не шкодував свого здоров'я, свого життя, задля Великої Перемоги. 
 До Дня Перемоги в районній бібліотеці для дітей представлена виставка-реквієм "Війна пройшлась по їхніх долях" з розділами: 
І. В огні була Вкраїнонька моя. 
    Була війна жорстока Вітчизняна.
ІІ. Я став по чину і по праву солдатом рідної землі.
ІІІ. Імена... Імена... Імена...
      Перед ними і сонце німіє.
IV. Мені б ще б грать у піжмурки і класи, а я вже смерть побачила впритул.
 Біля книжкової виставки бібліотечні працівники проводять бесіди, огляди літератури, закликають юних читачів читати книги про війну, долучитись до великого подвигу наших прадідів, навчатися у них відваги, мужності, стійкості, героїзму, навчатися любити рідну Україну і віддавати їй все полум'я своїх гарячих сердець.

Немає коментарів:

Дописати коментар