четвер, 21 липня 2016 р.

                     «Вітрами й сонцем Бог мій шлях          намітив...»

        Вітрами й сонцем Бог мій шлях намітив
         Та там, де треба, — я тверда й сувора
         О, краю мій, моїх ясних привітів
         Не діставав від мене жодний ворог.

      Олена Теліга – талановита українська поетеса й публіцистка, громадська діячка й патріотка, займає належне їй місце серед національних героїв і визначних діячів культури України.
      Олена Теліга належить до тієї плеяди поетів і самозречених борців за волю й незалежність України, яких не так вже й рясно на тернистій українській літературній ниві. Тому вона й повернулася до нас лише із здобуттям Незалежності.
 
      21 липня у читальному залі Липовецької центральної районної бібліотеки  оформлено перегляд літератури «Вітрами й сонцем Бог мій шлях намітив...», присвячений 110-й річниці від дня народження видатної доньки українського народу. З книг, викладених на перегляді, читачі могли  ознайомитися  з героїчною поєзією Олени Теліги, та дізнатися про те,  як із народженої в Петербурзі російськомовної дівчинки, формувалась особистість,  яка обрала в житті складний і небезпечний шлях патріота-борця за щасливу долю України, про  активну громадську діяльність, в якій вона брала участь  в окупованому Києві. 

Немає коментарів:

Дописати коментар