вівторок, 14 листопада 2017 р.

Україно моя, мені в світі нічого не треба, тільки б голос твій чути 
і вірність тобі берегти


Під такою назвою в  районній бібліотеці для дітей проведена літературно-музична композиція, приурочена 105-річниці від  дня народження Андрія Малишка - відомого українського поета-лірика, перекладача, публіциста, автора перлин української пісенної культури .
 У виконанні читачів бібліотеки  на заході лунали найкращі Малишкові   поезії   із збірок: «Україно моя», «Що записано мною», «Серце моєї  матері», «Полудень віку», «Листи на світанні», «Прозорість», «Дорога під яворами», «Серпень душі моєї». Загалом творча спадщина А. Малишка  нараховує  більше 40 збірок, і понад 100 пісень.  В українську літературу він увійшов і  як поет-пісняр, бо пісні на його вірші вже давно сприймаються як народні.
Хвилини музичної насолоди присутнім подарували пісні  «Вчителька», «Пісня про рушник», «Київський вальс».
Художній світ створений А. Малишком - це великий і щедрий дар рідній Україні, своєму народу.













Немає коментарів:

Дописати коментар