пʼятницю, 5 квітня 2019 р.

Будьте здоровими, сильними, дужими


Здоров’я дитини- багатство родини!
Здоров’я народу – багатство країни!
До Всесвітнього Дня здоров’я, який щорічно відзначається 7 квітня,  районна бібліотека для дітей  провела  інформаційний мікс «Будьте здоровими, сильними, дужими» з користувачами молодшого шкільного віку.
Дітки активно приймали участь у вікторині «Крок за кроком до здоров’я», пригадали прислів’я про здоров’я, відгадували загадки, захопилися грою «Шкідливо чи корисно».
Бібліотечні працівники з допомогою книг дали діткам корисні поради щодо збереження й зміцнення здоров’я, дотримання здорового способу життя, необхідності заняття спортом і проведення загартувальних процедур. А головне – завжди пам’ятати золоті слова: «Найбільше багатство людини – здоров’я».
Наші юні друзі!
Бажаємо всім вам міцного здоров’я. Читайте книги теж на здоров’я!!!




Немає коментарів:

Дописати коментар