суботу, 14 вересня 2019 р.

« В спорті міць і сила – душі  і тіла…»

  
День фізичної культури і спорту, який відзначається в другу суботу вересня, покликаний виховувати молоде покоління національно-свідомими громадянами-патріотами.
 Відомо, що здоров’я людини – найцінніший скарб. Добре, міцне здоров’я – головна умова повноцінного життя. Здоров’я допомагає нам реалізовувати свої плани, успішно розв’язувати життєві завдання й долати труднощі.
Фізичні вправи й рухова активність – найкращий шлях до оздоровлення. Проблема зміцнення здоров’я засобами фізичної культури споконвічна. Ще античний мислитель Горацій застерігав: «Якщо не бігаєш, поки здоровий, доведеться бігати, коли захворієш».
Спорт - це бажання досягти і пізнати межі можливостей людського тіла і духу. Чому людей так приваблює спорт? Відповідь проста: спортивні заняття приносять велику радість, силу та здоров’я.
До Дня фізичної культури і спорту в читальній залі Липовецької ЦРБ була підготовлена  виставка-огляд «В спорті міць і сила – душі і тіла…», для користувачів бібліотеки, яка розкаже не лише про відомих спортсменів, а й повідає про славну історію спорту, різноманітні спортивні ігри світу, олімпійські змагання.



Немає коментарів:

Дописати коментар