четвер, 8 грудня 2022 р.

Мої права – моє життя

Мої права – моє життя

Всеукраїнський тиждень права проводиться щороку в тиждень, що включає 10 грудня – День прав людини, який відзначається в пам’ять проголошення Генеральною Асамблеєю ООН у 1948 році Загальної декларації прав людини. Проведення Тижня започатковано Указом Президента України від 8 грудня 2008 року.

    До Всеукраїнського тижня права  в читальній залі відділу обслуговування дорослих  користувачів  КЗ «Липовецька публічна бібліотека»  була проведена слайд – бесіда під назвою «Мої права – моє життя».

    Користувачам було цікаво і корисно дізнатися про свої права, обов’язки та відповідальність згідно чинного законодавства України та Декларації ООН про права дитини, адже дуже часто наші повсякденні вчинки мають правові наслідки.



Немає коментарів:

Дописати коментар