четвер, 6 квітня 2023 р.

Крок за кроком до здоров’я

Крок за кроком до здоров’я

7 квітня весь світ відзначає Всесвітній день здоров’я. Здоров’я – це безцінний скарб, який потрібно берегти, зміцнювати й примножувати. Воно є однією з головних умов досягнення успіху в житті.

Працівники відділу обслуговування дітей та організаторів дитячого читання запросили юних користувачів на цікаву та пізнавальну вікторину «Крок за кроком до здоров’я». Діти із задоволенням брали участь у вікторині,  активно відгадували загадки, доповнювали прислів’я та приказки про здоров’я, згадали правила здорового харчування, дізналися багато цікавого про популярні види спорту.

Любі друзі! Бути здоровим - це модно і сучасно. Тож піклуйтеся щодня про своє здоров’я, будьте бадьорими, сильними та щасливими!

Немає коментарів:

Дописати коментар