пʼятницю, 7 квітня 2023 р.

Здоровий спосіб життя – хворобам нема вороття

Здоровий спосіб життя – хворобам нема вороття

    Здоров’я не купиш ні за які гроші, так каже народна мудрість. Так воно і є. Бо що варте життя, без самого цінного – здоров’я. Здоров’я – багатство на всі часи. А воно закладається в дитинстві.

    Здоров’я – це безцінне багатство людини, від якого залежить вся її життєдіяльність. Ніякі досягнуті цілі в житті не приносять повного щастя, якщо немає здоров’я. Тому дуже важливо вести здоровий спосіб життя, не дивлячись на вік. Здоровий спосіб життя – це система поведінки людей, яка направлена на постійне фізичне вдосконалення, культуру харчування і взаємних стосунків, повноцінного сімейного життя, високу творчу активність, високоморальне відношення до навколишнього середовища, людей і самих себе.

    До Всесвітнього дня здоров’я в читальній залі відділу обслуговування дорослих користувачів  організована виставка- порада під назвою «Здоровий спосіб життя – хворобам нема вороття », на якій були представлені видання, що допомагають зрозуміти, що здоров’я людини залежить не тільки від лікувально-профілактичних заходів медичних закладів, а перш за все, – від дбайливого ставлення людини до свого здоров’я, вміння використовувати резервні сили свого організму та природні засоби.   

Немає коментарів:

Дописати коментар