пʼятниця, 30 червня 2023 р.

Моя професія – моє майбутнє

Моя професія – моє майбутнє

Відколи живе людство,відтоді існує проблема вибору занять, трудової діяльності та професійної кар’єри. Справжню насолоду приносить лише та праця, яка обирається лише за власним бажанням, відповідно до інтересів і покликання.

У світі існує понад 40 тисяч професій. У такому різноманітті складно орієнтуватися, а особливо абітурієнтам.

Саме перед цими молодими людьми постають запитання, яку ж професію обрати, які навички будуть актуальними в недалекому майбутньому, які галузі та спеціальності найперспективніші.

Щоб допомогти  випускникам шкіл зорієнтуватися з вибором майбутньої професії, на абонементі відділу обслуговування дорослих користувачів КЗ «Липовецька публічна бібліотека» організовано перегляд інформаційних матеріалів із центру зайнятості «Моя професія – моє майбутнє».

Кожен абітурієнт має можливість ознайомитися з можливими шляхами набуття професії та умовами вступу на навчання, побудувати план розвитку професійної кар’єри, дізнатися про нові професії на ринку праці та ін.





Немає коментарів:

Дописати коментар