середа, 7 серпня 2024 р.

Не забудеш мене, моя нене Вкраїно

Не забудеш мене, моя нене Вкраїно

7 серпня виповнюється  205 років від дня народження Пантелеймона Куліша - письменника, перекладача, історика, фольклориста, громадського діяча, однієї з визначних постатей національної культури. З нагоди відзначення ювілею письменника в відділі обслуговування дітей та організаторів дитячого читання представлено викладку літератури «Не забудеш мене, моя нене Вкраїно».

Пантелеймон Куліш є автором першої фонетичної абетки для української мови, яка лежить в основі сучасного українського правопису. Він знав 10 мов та першим переклав українською мовою «Біблію», а також твори Гете, Гейне, Байрона, Міцкевича, Шиллера та Шекспіра.

Літературна спадщина письменника досить багатогранна. Його перу належить перший історичний роман в українській літературі «Чорна рада», поетичні збірки «Досвітки», «Хуторна поезія», «Дзвін», «Хуторні недогарки», «Позичена кобза», поема «Магомет и Хадиза», оповідання «Орися», «Дівоче серце», «Гордовита пара», драми «Байда, князь Вишневецький», «Петро Сагайдачний», «Цар Наливай» та багато інших творів.

Талант Пантелеймона Куліша неповторний, невмирущий. Його твори озвучуються в людських серцях найпотаємніші ліричні струни, утверджують високі пориви до краси і гуманізму.

Дорогі друзі, запрошуємо вас ознайомитися із творчою спадщиною і життєвим шляхом письменника. Чекаємо на вас у нашій бібліотеці.

Немає коментарів:

Дописати коментар