середу, 7 квітня 2021 р.

Здоров’я – головний життєвий скарб

Здоров’я – головний

життєвий скарб

Здоров’я - це справжнє багатство, наявність якого ми з вами інколи ігноруємо. Здорові люди здебільш рідко замислюються про те, як правильно і розумно влаштувати свій побут і життєдіяльність, щоб їх здоров’я залишалося міцним і надійним на тривалу перспективу. Наше власне здоров’я дуже легко втратити. Люди, що страждають тими чи іншими, особливо хронічними захворюваннями, на практиці кожен день стикаються з масою проблем, які активно відволікають їх від справжнього повноцінного життя.

Важливо пам’ятати: найбільше щастя в житті - здоров'я! Не випадково, вітаючи один одного з днем народження або з приводу іншого свята чи події, ми бажаємо здоров'я і щастя. Дійсно, ці два поняття нерозривно взаємопов'язані. Безперечно, без здоров'я не може бути щастя.

До Всесвітнього дня здоров’я на абонементі відділу обслуговування дорослих користувачів організована виставка-роздум «Здоров’я – головний життєвий скарб».

Немає коментарів:

Дописати коментар