середа, 13 вересня 2023 р.

Мій рідний край, моя земля

Мій рідний край, моя земля

День рідного міста об’єднує всіх, хто тут народився і виріс, хто приїхав колись, щоб залишитися назавжди. Саме цього дня, 22 роки тому наш Липовець відновив статус міста. Його історія сягає ще XIV-XV століть, про це свідчить письмова згадка, що належить до 1545 року, а точніше про його північну околицю Айсин Верхній, що нині має назву Гайсин. Існує кілька версій про походження назви міста. За однією з них, в давнину його околиці були покриті густими липовими гаями, звідси і назва - Липовець.

Липовецька земля багата на славні історичні події та постаті непересічних сучасників, які творять її багатовікову славу. Історія міста, завжди служила натхненням, як для пошуків істориків-краєзнавців, так і для майстрів слова.  

До Дня міста на абонементі відділу обслуговування дорослих користувачів  КЗ “Липовецька публічна бібліотека” проведено інформаційну бесіду Мій рідний край, моя земля”, де користувачі мали змогу ознайомитись з історією нашого міста, а також її сьогоденням.

Нехай мир та добробут живуть на кожній вулиці нашого міста, у кожному будинку, у кожній родині, поєднуючи усіх нас у згуртовану та небайдужу громаду!




Немає коментарів:

Дописати коментар